LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 30 december 2014 21:43

var ju i Värnamo idag efter stallet för att pappa skulle köpa lite grejer & då hittade jag också lite grejer :)
Hittade en underbar pläd i leopard & jag älskar ju det så var bara tvungen & köpa den :)
Sen köpte jag en Victoria secret body lotion, den luktar jätte gott. Typ vanilj blandat med någon blomma eller något :)
Den rekommenderar jag ganska starkt :*
Sen blev det bara tråkiga vardagliga saker, typ schampo & balsam :)

Men just nu Skypar jag med Erics igen, hon larvar sig som fan i camen haha :)
Jag känner verkligen att jag börjar bli sjuk, känns som att jag ska spy. Erica har också känt av, typiskt att man ska bli sjuk innan nyår :/
Blir lite ledsen :(
Men idag när jag kom hem ifrån stallet satte jag mig i duschen och peelade hela kroppen, skönt :)
Så nu är jag lika len som en baby rumpa hihi :*
Men vi hörs lite senare, puss hej :*

Av Linnea Kienbacher - 30 december 2014 18:50

Förra årets nyårslöften var

  • Börja rida igen.
  • Börja plugga på allvar.
  • Må bra.
  • Skaffa en pojkvän.

Kan ju säga att jag lyckades med alla förutom att skaffa en pojkvän, så fort jag hittar en kille som jag skulle kunna tänka med och ha ett förhållande med kommer det alltid något som sabbar. Hatar sånt där, killar kan gå och dö ibland. Girl power :D

Årets nyårslöften då

  • Träffa nya vänner.
  • Skaffa en pojkvän.
  • Älska leopard ännu mera än vad jag redan gör.
  • Fortsätta blogga.

Så nu jävlar ska jag fan med fixa dom här nyårs löfterna. Det kommer säkert och skita sig men man kan ju alltid hoppas :*

Vad har ni för nyårs löften ?

 

 

 

 

 

Av Linnea Kienbacher - 30 december 2014 18:41

Dagens sexställning en typ av missionären.

Skillnad mellan denna och missionären är att tjejen har ena benet på killens bröstkorg. 
Den är väldigt enkel och göra, för tjejen är det typ bara och luta sig tillbaka och njuta ;)
Men den kan vara lite svår om killen/tjejen är längre/kortare än sin partner.

Njutning: 4/10
Svårighetsgrad: 3/10

 

 

Av Linnea Kienbacher - 30 december 2014 13:28

Hat precis varit i stallet, skulle ha varit där 09.30 men klockan ringde inte så jag vaknade precis 09.30 :)
Men som tur var körde min kompis mig :)
Men det var en skön tur med Shinook :)
Sen kom pappa & hämtade mig så nu är vi påväg till Värnamo, han ska köpa något. Vet inte vad det är han ska köpa :)

Vad händer inför nyår ? :)
Det var planerat att jag skulle dra ut till Anton men det sket sig, jag känner att febern börjar krypa fram sakta men säkert :( surt nu precis innan nyår.
Men jag hoppas att ni är friska så att ni kan festa sönder imon :)
Men ni får ha det så bra så bloggar jag lite senare :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards