LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 24 december 2014 23:40

Dagens sexställning är liggandes bakifrån eller vad den heter :)

Den är väldigt enkel och skön ställning. 
Den är typ som missionären fast tjejen vänder på sig så att hon ligger på mage :)

Njutning: 5/10

Svårighetsgrad: 0/10

 

 

Av Linnea Kienbacher - 24 december 2014 11:37

Idag är det julafton, näst bästa dagen på året :)
Vart ska ni vara idag ? Hemma, hos mormor eller någon annanstans ? Hoppas att du får det trevligt :)
Nu är jag & pappa påväg till faster Mona ute i Vimmerby :)
Faster Mona har ju köpt en ny hund, en liten valp så det blir en liten play date också med hundarna :)
Blev arg på smulan innan så skällde lite på henne, så nu är hon jätte sur på mej haha :)
Vad har ni fått i julklapp nu då ? (Om du har öppnat)
Jag & babba brukar öppna dom nu på morgonen men babba har ju glömt & slå in dom. Så kommer få dom ikväll när vi kommer hem :)
Mormor ringde mej innan & ville att jag skulle åka hem till henne nu på kvällen om det inte blir för sent, annars ska jag träffa bästis Valle :)
Ska ju till mamma imorgon & fira jul med freddes sida, kommer ligga väldigt mycket klappar till mig under granen :)

Nu ska jag sluta skriva, har snart gjort en hel roman haha :)
Puss & god jul :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards