LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 19 december 2014 23:14

Jag fattar inte hur folk orkar lägga energi på att kommentera fittiga grejer :) HAHAA
Det jag skriver här är mitt val så om ni inte gillar det så behöver ni inte läsa det :*
Du som kommenterade gjorde fan min dag HAHAHA :*

Av Linnea Kienbacher - 19 december 2014 21:20

Tjena babes :)

Vad händer ?
Själv sitter jag här i sängen och pratar med Anton :)

Garvar ihjäl mej hihihih :*

Han är nere i Halmstad med Erica och pratar med mej om hur hans personliga sak står ;)
Men han och erica vill ju att jag åker ner till dom imon, får se hur jag gör. Måste ju först till stallet :) 
Men vi hörs imon då bitches :* 



 

Av Linnea Kienbacher - 19 december 2014 18:30

Dagens sexställning är rida fast man sitter på huk :) 

Ett tips är att ha kondition när man kör den :)
Ett tips till er killar är att hålla händerna vid tjejens rumpa (som på bilden) och hjälpa tjejen ``hoppa´´ men låt tjejen bestämma hastigheten :)

Njutning: 6/10
Svårighetsgrad: 3/10


 

Av Linnea Kienbacher - 19 december 2014 17:43

Vad gör ni kära läsare ? :)
Själv så ligger jag i sängen, kollar på film & smsar :)
Klockan är inte 6 än så jag stannar inne en liten stund till :)
Idag när jag kom hem ställde jag mig & gjorde hemmagjort chokladmjölk med vispgrädde på toppen, mums :)
Nu är det lov iallafall så vi får se vad som händer nu till helgen :)
Imon ska jag provrida en häst ute i kulltorp :)
Det e ju så jävla svårt & hitta en häst & rida runt skillingaryd. Jävla skit känner jag :/
Men nu ska jag kolla vidare på If I stay, den filmen rekommenderar jag starkt :)

Om en liten stund tänkte jag skriva om dagens sexställning, men tills dess bitches, puss & hej :*

Ska provrida denna fina saken :*

Av Linnea Kienbacher - 19 december 2014 10:51

jävlar vad mycket folk det är här.
Jag & Linn sitter & väntar på att bussen ska gå in till june :)
Men självaste julspelet var najs, det var väldigt många duktiga som sjöng. Tycker att det e väldigt strongt utav dom :)
Men vi hörs lite senare :)

Av Linnea Kienbacher - 19 december 2014 08:45

hej allihopa :)
Just nu sitter jag på tåget & väntar på att få åka in till jkpg, det blev visst att jag ska gå på den där julavslutningen på KFUM där Linn väntar på mej just nu :)

Händer idag då ?
För mej blir det julavslutningen då & jag ska ut ikväll :)
Måste köpa cigg också så jah klarar mej under helgen :*
Men vi hörs lite senare bitches, puss hej :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards