LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 27 december 2014

Hp

Av Linnea Kienbacher - 27 december 2014 23:59

nu är jag i hp & kollar på film med Erica, Anton, Julia & ngra till :)
Mysigt.
Vi har bara tagit det lugnt nu & smulan ligger hemma i Antons säng :)
Vi ska snart åka dit :)
Men det här blir nog det sista inlägget för idag.
Men vi hörs imon innan jag drar till stallet :*

Av Linnea Kienbacher - 27 december 2014 20:04

Jag vet inte vad denna ställningen heter men den har säkert ett bra namn :)
Killen kommer långt in & tjejen kan smeka sig själv :)
Njutning: 8/10
Svårighetsgrad: 6/10

Av Linnea Kienbacher - 27 december 2014 18:41

hallå där :)
Har varit i jkpg sen 10 & kom hem för en liten stund sen :)
Har köpt ett par jeans, träningsbyxor, träningslinne, en svart tröja, underkläder & en massa smink :)
Det var fett roligt :)
Träffade Jossan också, kul :)
& nu är jag påväg till Anton för lite mys :)

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 27 december 2014 09:44

nu åker jag in mot jkpg igen haha :)
Vad där senast igår,
Måste köpa två par nya byxor, lyckades ta sönder dom haha :)
Men jag får visa er sen vad jag köper :)
Aa, har inte så mycket & säga just nu, hihi :)
Men vi hörs lite senare :*

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 27 december 2014 08:09

jag tyckte att filmen var bra, men jag blev faktiskt lite rädd några gånger. :)
Tyckte att den var lite seg i början men efter ett tag kom det igång & man ville bara se mer. :)
Jag började nästan gråta två gånger haha :) jag kan vara väldigt känslig utav mig när jag kollar på film :)
Men ni som tycker om filmer med revolution borde se denna, den var både hemsk & underbar :)
Det är bara & tagga del 2 (y'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards