LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 23 december 2014 22:52

herre Gud vad trött jag är.
Vill bara sova så tänkte göra det nu :)
Godnatt babes, ha en underbar jul :*

Av Linnea Kienbacher - 23 december 2014 22:01

ouups I did it again :)

Av Linnea Kienbacher - 23 december 2014 20:34

Dagens sexställning är 69:an.

Det kvittar om man är tillsammans med en kille eller tjej, för att denna ställningen fungerar hela tiden :)
Den är väldigt enkel och göra.
Men om man ligger överst, då känner man sig som en elefant som mosar sin partner. Samma sak om man ligger underst, fast då blir man ju mosad och ha svårt att andas ;)
Njutning: 8/10 (beroende på hur bra killen/tjejen är)
Svårighetsgrad: 1/10 

 

 

Av Linnea Kienbacher - 23 december 2014 17:54

Efter en dag i Jönköping så var det skönt med ett pass på gymmet känner jag :)
Körde låren & rumpan idag :)
Nu har jag kommit hem & ska ta en snabb dusch innan jag börjar med kakan som jag tänker göra tills imon :)
Vi får se om jag drar ut, vet inte :*

Av Linnea Kienbacher - 23 december 2014 14:10

hej :)
Sitter & väntar på pappa som är inne på någon däckbutik :)
Vi har precis varit på A6 & köpt den sista julklappen, har också köpt ett par nya träningsbyxor. Kul med lite nya grejer :)
Vi stack bort till Willys också & köpte det som behövs till saffranskladdkakan :)
Snart ska jag & babba åka & käka någonstans, vi får se vart men jag är hungrig som en varg ;)
Men jag skriver lite senare, puss :*

Av Linnea Kienbacher - 23 december 2014 09:29

Hej :)

Var så jävla arg igår så kunde inte blogga,hatade dagen så mycket. 
Aja, nu ska vi inte dra upp tråkigheter :)

Vad händer idag ? 
För mig blir det Jönköping (igen) med babba, det var något han skulle göra :)
Sen så blir det att baka lite, tänkte göra en saffranskladdkaka tills imon då det är julafton för dom som har missat det ;)
Sen kommer det nog inte hända så mycket mer tror jag, vi får se vad dagen leder till :)
Men ni får ha det så bra, puss hej :*

 

  

Orkar inte ta kort just nu då jag ser förjävlig ut, ni får en bild härlig bild sen i sommras :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards