LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 25 december 2014 20:37

Dagens sexställning är kristna korset ;)
Den är ganska jobbig men skön.
Svårighetsgrad: 6/10
Njutning: 7/10

Av Linnea Kienbacher - 25 december 2014 19:26

hej :)
Nu åker jag bil ihop med nicko & Erica, vi ska hem till nicko :)
Idag firade jag ju jul igen :)
Fick lite grejer som jag får ta kort på lite senare när alla grejer är samlade, orkar inte ta alla paket var för sig :)
Men nu ska jag vara lite social mot dom andra, puss hej :*

Av Linnea Kienbacher - 25 december 2014 14:01

Vad händer ?

Själv kom jag precis hem till mamma nu efter att ha varit hos mormor en runda :) 
Fick tårta, den var jätte god :)
Igår kom jag hem ifrån faste Mona vid 10 tiden tror jag, efter en stund stack jag ut för att snacka med finaste valle :* 
När jag ko hem ifrån Valle hade babba slagit in paketen som han glömde hahah. :) 
Visar en bild sen :*
Vad fick ni i julklapp då ? :) Blev ni nöjda ?
Jag kommer ju få öppna fler paket idag, är ju hos mamma just nu :) 
Freddes familj är ju här, ska sova här inatt för jag ska till stallet imon och fredde/mamma sa köra mig :) 
Mysigt, tror att jag ska rida i skogen :) 
Men jag bloggar lite senare för jag måste vara social mot dom andra. 
Puss hej :* 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards