LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 28 december 2014 15:42

jaha, då var dags för stallet igen då, kul :)
Meningen var att jag skulle varit där vid tre men det blev lite förhinder, pappa skulle ha glykos till bilen & mina ridskor var hos mamma. Det var mycket som skulle göra hihi :)
Jag & Erica åkte ifrån Anton vid 13.00 mig Värnamo innan vi bytte buss till skillingaryd :)
Det blev ganska mycket skitsnack på vägen :)
När vi kom fram till skillingaryd så stötte vi på Emelie & en tjej till som jag har glömt bort namnet på :)
Men dagens sexställning kommer upp efter stallet, får ta en massa bilder sen när jag rider :)

[Bild]

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 28 december 2014 09:54

jag ligger här i Antons säng & surar på hnm den jäveln ;)
Erica ligger på golvet & sover den tönten :*
Vad händer idag ?
För mig blir det att åka hem 13.15 & byta om till stallkläder innan jag rullar iväg mot stallet, det blir nog en runda i skogen för att det är en massa snö. Då går det inte & vara på ridbanan som jag hoppades på :/
Men Aja, vi hörs sen :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards