LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Linnea Kienbacher - 18 december 2014 21:39

Tjena bitches :)
Här sitter jag helt själv i mörkret & hoppas på att någon kommer & räddar mej   

Vad har hänt idag ?
Själv har jag varit i skolan & när jag kom hem tog jag en härlig power nap, kände att jag behövde det   
Vid 3 ringde Robin & ville träffas, så han kom & hämtade mej. Vi tänkte kolla på annabelle men nu var det så att hans storasyster kom upp till oss (dom bor i samma lägenhet) & ville ha en rök kompis (mej då)   

Så det var bara & ta på sej skorna & ut i regnet, jag & Sandra snackade om hästar för vi både letar hästar   
Sen nu vid 9 kom jag hem, städade lite, tände lite ljus medans jag lyssna på musik & smsade med Linn. Få se om jag drar ut en runda   
Lovely    

Tänkte skriva ett inlägg sen/imon vad jag tyckte om filmen som jag & Robin kollade på ? men vi missade typ slutet för han var bara tvungen & kittla mej så råkade slå hnm    
Han fick näsblod   
Nog med tråkigheter nu när det börjar bli lite sent.
Men vi hörs senare bitches, puss hej   

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 18 december 2014 13:10

Dagens sexställning är doggy :)
Killen kommer långt in & så kan han smeka tjejen under tiden :)

Av Linnea Kienbacher - 18 december 2014 11:04

Jag är redan påväg hem :)
Fan vad gött, började 08.20 & slutade vid 10.
Imon är det ju julavslutning så jag vet inte om jag ska gå, ingen ide & ta tåget upp & vara i jkpg i 1,5 h innan man åker hem :)
Få se hur jag gör :)
Vi hörs lite senare bitches :*

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 18 december 2014 07:31

fet text
Godmorgon babes :*
Vad händer ?
Själv sitter jag på bussen och pluggar inför proven idag som jag snackade om :)
Det e fan lamt & åka buss varje dag upp t jkpg :o

Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg senare om en sexställning, typ "dagens ställning" eller något sånt :*
Det hade ju varit fett najs hörni :)

Vad händer idag då ? :*
För mej blir det ju att vara i skolan max 2-3 timmar, vill ju åka hem tidigt & det tar ju inte så lång tid att göra prov :)
Men jag bloggar lite senare :*
Vi hörs bitches, Chaoo :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards