LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

Hallå där

Av Linnea Kienbacher - 10 januari 2015 14:31

vad händer ?:)
Själv så sitter jag hör i soffan & myser med babba, jag & Erica kom hem runt 8 idag på morgonen! Vi var ute hela natten :)
Men Erica var trött så hon gick & la dig så jag åt frukost, kollade på film & sen somnade jag med fast i babbas säng med hunden! Mysigt :)
Så jag vaknade kanske för ngn timma sen eller något sånt haha :)
Mina kläder ifrån nelly har ju kommit, måste hämta ut det :)
Jag tänkte lägga upp en video när jag öppnar paketen! Kul & hitta på något mer än bara lägga upp bilder & texter :)
Men vi har ju ett litet problem, jag får inte upp videon på bloggen :/
Jag fattar ingenting, det står hur man ska göra & jag gör det men den laddar ju förfan i 30000 år. Sen när den väl har laddat klart så står det "det blev en störning i inlägget", fan vad trött jag blir på skiten!!!
Aja, men jag bloggar lite senare! Puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 16:20

Nu har jag en helt ny portal som jag kan lägga in videos på osv.  Ni hittar den på nouw.com/linneakienbacher :) En helt ny design och alla mina inlägg ifrån den här bloggen är där så hoppas att ni tycker om den :* ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 10:19

Jag tänker byta bloggportal för jag kan ju inte lägga upp videos på denna som man kan göra på Nouw.  Ja känner att jag måste kunna vlogga utan problem, blir så irriterad :/  ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 09:55

Jaha, nu sitter jag och Linn vid bordet i skolan och väntar på att lunchen ska börja! Vi är fett hungriga :)  Innan så hade vi samhäll med våran nya lärare Elin, hon var gullig så henne har vi ingenting emot som jag har med matteläraren Kerstin :) ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 07:13


jag sitter på bussen & kollar på Pippi, haha jag vet att det är larvigt men jag tycker om det hahha :) Vad tyckte ni om gårdagens sexställning ? Det är alltid någon Daniel som kommenterar onödiga kommentarer, börjar störa mig på det haha :) Men v...

Av Linnea Kienbacher - 12 januari 2015 16:17


Nu sitter jag och ill lipar för att jag har kollat på världens bästa film som heter If I stay. Jag kan ju säga på en gång att jag vill ha en sån pojkvän :) Ne men filmen handlar om Mia Hall som spelar cello, hon träffar en kille Adam som hon blir...

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards