LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Gymma ?

Av Linnea Kienbacher - 6 januari 2015 19:08

Va precis ute och köpte hårfärg tills imon då min snälla kusinvitamin ska slinga mitt hår som ser ut som en sopkvast ;)

Ska hämta den blonda färgen hos mamma imon innan jag åker till stallet imon vid 10 tiden :)

Idag har jag kollat på tv, varit ute en runda med danne och rudolf och haft en ta-hand-om-dig-själv-dag! Jag har skrubbat hela kroppen, smörjt in mig, rakat benen som jag inte har gjort på hela vintern så det tog ungefär 10 minuter haha och sen har jag gjort en hårinpakning :)

Det var väldigt skönt, det var behövligt kände jag. Ta bort all skit som finns i huden :)

Jag sitter och funderar på om jag ska dra bort till gymmet en runda, vi får se hur det blir :)

Blev lite sugen innan :)

 

Jag vet inte vad det är som händer med mig men jag är aldrig hungrig eller lust och äta :/ 

Kan liksom gå fram till kylskåpet, öppna det och sen stänga det. En sommar för 2-3 år sen åt jag nästan ingenting. Men då tog jag en vitamintablett som man lägger i vatten och en sjukt lite mat, sen åt jag inte mer på hela dan. Slutade med att jag svimmade 24/7 och min mens försvann för att jag inte åt något, till sist såg mormor att jag hade blivit sjukt smal så hon tryckte i mej massa bullar och sånt men det hjälpte ju inte hahah :)

hoppas att det inte blir så igen men jag är inte sugen på att äta. Håller säkert på och bli knäpp ;)

Tänkte bomba valle på fb så svarar, det kan ju ta upp till 6 timmar innan hon ens ser att hon har fått något. Fattar inte hur människan lever ibland hahah :) 

Måste få med henne till gymmet om jag nu ska dra dit :) 

Men det är typ allt jag har just nu, puss ;*

 

 

orkar inte ta en bild just nu så ni får nöja er med den här :)

 
 
Ingen bild

Daniel

7 januari 2015 19:51

Du är sötsnyggsexig:)Puss

Linnea Kienbacher

7 januari 2015 21:06

Haha tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 16:20

Nu har jag en helt ny portal som jag kan lägga in videos på osv.  Ni hittar den på nouw.com/linneakienbacher :) En helt ny design och alla mina inlägg ifrån den här bloggen är där så hoppas att ni tycker om den :* ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 10:19

Jag tänker byta bloggportal för jag kan ju inte lägga upp videos på denna som man kan göra på Nouw.  Ja känner att jag måste kunna vlogga utan problem, blir så irriterad :/  ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 09:55

Jaha, nu sitter jag och Linn vid bordet i skolan och väntar på att lunchen ska börja! Vi är fett hungriga :)  Innan så hade vi samhäll med våran nya lärare Elin, hon var gullig så henne har vi ingenting emot som jag har med matteläraren Kerstin :) ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 07:13


jag sitter på bussen & kollar på Pippi, haha jag vet att det är larvigt men jag tycker om det hahha :) Vad tyckte ni om gårdagens sexställning ? Det är alltid någon Daniel som kommenterar onödiga kommentarer, börjar störa mig på det haha :) Men v...

Av Linnea Kienbacher - 12 januari 2015 16:17


Nu sitter jag och ill lipar för att jag har kollat på världens bästa film som heter If I stay. Jag kan ju säga på en gång att jag vill ha en sån pojkvän :) Ne men filmen handlar om Mia Hall som spelar cello, hon träffar en kille Adam som hon blir...

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards