LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 11 januari 2015 23:05

jag & Erica ligger i sängen & muser innan vi ska gå & lägga oss :)
Hon ska sova hos mej :)
Innan så var jag på gymmet & gick på gåbandet en runda innan vi stack hem! Va ju & red idag ju :)
Innan så stack jag bort till Valle för & lämna ett par byxor som hon kanske ska köpa ifrån min bloppis, så det är bara & gå in & kolla efter något som ni tycker om hihi :*
Men nu tänkte vi sova, men vi hörs imon puss :*

Av Linnea Kienbacher - 11 januari 2015 17:30

vad gör ni ? :)
Själv så har jag precis öppnat en bloppis på instagram, den heter Linneakienbacherbloppis. Så gå in & checka om ni hittar något roligt :)
Sen så Skypar jag med Erica, vill fan att hon ska komma hit så att jag inte är ensam :/
Men Aja :)
Vad var hänt idag då ? :)
För mej blev det stallet i kylan, men det var kul & rida tills jag red vilse hihi :) jag lyckas alltid med det omöjliga, vägen var liksom snitslad haha :)
Ikväll så händer det nog inte så mycket, ska kanske springa bort till gymmet med Danne & träna lite ;)
Duktig som jag e haha :)
Men nu ska jag ligga här i min säng & snacka med Erica, puss :*

Av Linnea Kienbacher - 11 januari 2015 10:44

här sitter i soffan och väntar på att babba ska komma ut ifrån toaletten så att han kan köra mej till stallet :) 

Jag som är ridsugen skiter i att det blåser som fan! Jag får ta en runda i skogen där det inte blåser lika mycket som uppe på berget där det blåser ännu mer :)

Så smart är jag! 

Jag är så jävla trött på alla jävla reklamer som hoppar upp här inne på bloggen när jag skriver ett inlägg, får damp. Man måste stänga av ljudet och hoppas på att det försvinner haha :)

Jaha, nu är det så att babba har kommit ut ur duschen så jag ska ta på mig skorna, jackan och smulan måste ju också har sin jacka på sig hihi :* 

Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards