LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 2 januari 2015 18:07

dagens sexställning är att rida bakåtvänt :)
Den är ganska lätt & göra, & killar som tycker om rumpor borde köra denna :)
Svårighetsgrad: 2/10
Njutning: 8/10

Av Linnea Kienbacher - 2 januari 2015 11:07

Hallå där :) 

Vad händer idag ? 

För mig blir det bio med mamma, axel och fredde. Meningen var att jag skulle dra till stallet men nu blev det så att det inte är något ridväder, det blåser för mycket :( 
Så snälla Daniela tog stallet åt mej för hon bor mycket närmre än vad jag gör :) 

Men ska dit på söndag :)

 

Inatt så kunde jag inte sova, blev helt förskräckt när mamma berättae för mig vad som hade hänt. Det var en bil borta hos grannen som bara stod där, och grannens hus vart helt nedsläckt. 

Efter ett tag så svängde bilen bort mot våran andra granne som bor längst bort och det är bara skog där så det går inte och vända bilen. Helt plötsligt s hoppade en man ut och sprang in i skogen och han som körde bilen åkte ner till flaggorna bakom vårat hus. 
Läskigt :O 

Så fick prata med en full Anton hela kvällen haha :) 

våran humor asså ;)

men nu blir det att fixa sig, kan inte springa runt i mina mussepigg byxor hela dan. 

Puss hej :* 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards