LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Linnea hissar och dissar

Av Linnea Kienbacher - 6 januari 2015 18:40





 

HISSAR

 

Linnea hissar den här håroljan ifrån MATRIX, jag har den här hemma och den är sjukt bra om man har slitet hår och saknar glans.

Jag har haft den ganska länge så flaskan håller väldigt länge. Den finns och köpa i dom flesta frisörsalonger :)

Men det är ganska jobbigt att man blir så oljig om händerna efter att man har använt den men det är bara och stå ut med det :)  



Jag hissar också gravida kvinnor, det är så fint när en kvinna som är gravid verkligen skiner :)

Dom ser så underbart stolta ut och klappar sig alltid på magen, det ser så mysigt ut.

Man ser verkligen att dom längtar tills att barnet kommer ut så dom kan få träffa sitt barn för första gången :)

Att dom vill ``förstöra´´ sin kropp för någon annan, bara och skapa ett liv är helt otroligt :)

 

 



Det skönaste som finns är ju uggs, efter en skidtur i backen eller om man bara fryser om sina fötter och man ska ut. Då är det bara och slänga på sig dom, det är så otroligt skönt.

Dom är inte bara sköna utan dom är också snygga. Det är bara och matcha med ett par jeans och en snygg tröja :)

Om jag kunde skulle jag leva i mina uggs hahah :)

Jag avgudar hen som kom på dom här skorna :)


 

 

DISSAR

 

 


Jag dissar gamla tjuriga tanter som alltid stör sig på om man pratar med sin kompis på bussen eller om man råkar rapa, ta det lugnt kvinna! Ställ dig och baka eller stör dej på någon som runkar mitt på gatan haha :)

Stör dig på något annat istället för på oss som vill ha kul :)

 

 

 

 

Jag tycker definitivt inte om den här brun utan sol, den suger. 

Jag köpte ju den när jag var i Jönköping med valle, jag testade den för några dagar sen men jag såg inte någon skillnad! Det kan ju vara så att jag är lika brun som bronzern eller så fungerar den inte helt enkelt. Jag får börja sola solarium eller något annat, vill inte vara den blekaste haha :)

 

 

 

Jag dissar den här fula tröjan, vem vill gå runt som en tomte på överkroppen ?

Jag vet inte hur ni tänkte där HM, jag skulle definitivt inte köpa den. 

Ser nästan ut som en julbelysning, herre gud. 

Vet inte om det ens är någon som köper en sån här.

Visst till ett litet barn som är 3 år eller något men inte till oss som är över det.

Nej, usch fy blä säger jag till det här.

 























 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 16:20

Nu har jag en helt ny portal som jag kan lägga in videos på osv.  Ni hittar den på nouw.com/linneakienbacher :) En helt ny design och alla mina inlägg ifrån den här bloggen är där så hoppas att ni tycker om den :* ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 10:19

Jag tänker byta bloggportal för jag kan ju inte lägga upp videos på denna som man kan göra på Nouw.  Ja känner att jag måste kunna vlogga utan problem, blir så irriterad :/  ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 09:55

Jaha, nu sitter jag och Linn vid bordet i skolan och väntar på att lunchen ska börja! Vi är fett hungriga :)  Innan så hade vi samhäll med våran nya lärare Elin, hon var gullig så henne har vi ingenting emot som jag har med matteläraren Kerstin :) ...

Av Linnea Kienbacher - 13 januari 2015 07:13


jag sitter på bussen & kollar på Pippi, haha jag vet att det är larvigt men jag tycker om det hahha :) Vad tyckte ni om gårdagens sexställning ? Det är alltid någon Daniel som kommenterar onödiga kommentarer, börjar störa mig på det haha :) Men v...

Av Linnea Kienbacher - 12 januari 2015 16:17


Nu sitter jag och ill lipar för att jag har kollat på världens bästa film som heter If I stay. Jag kan ju säga på en gång att jag vill ha en sån pojkvän :) Ne men filmen handlar om Mia Hall som spelar cello, hon träffar en kille Adam som hon blir...

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards