LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 9 januari 2015 16:10

nu är jag hemma & Skypar med Erica som härmar en höna :)
Jag glömde lägga upp vad jag köpte igår men tänkte köra det nu :)
Köpte ju ett par trosor på redan & en BB cream borste ifrån hm som är SUPER BRA :)
Men jag sitter och funderar på vad jag ska vlogga om, men jag tror att jag vet :)
Ni får en lite senare när jag har filmat in den :)
Men vi hörs lite senare, puss :*

Av Linnea Kienbacher - 9 januari 2015 11:51

Jaha, nu sitter jag här i skolan och väntar på att få börja, vi har precis varit på metodikum (ett ställe som vi gör praktiska saker) och det har faktiskt varit kul :) 

Nu vid lunchen så bytte jag Valles byxor till ett par andra likanda :)

Min klasskompis Moa vill att jag ska börja vlogga, men jag får se vad det är jag ska vlogga om! vet inte riktigt, får komma på något :)

 

Vad händer idag då ? 

Det är ju fredag så jag ska träffa Erica och hennes kompis, vi ska nog åka runt i hans bil och chilla :) Gött

Men jag är ju ridsugen :/ får göra något så att det lugnar ner sig. 

Ska ju till stallet på Söndag och rida ut med Daniela och Marina, mysigt :) 

Men jag slänger upp ett vlogg inlägg lite senare när jag har kommit hem, ni vill kanske se mitt rum eller min hund ? Kom med förslag förfan ;) 

Vi hörs lite senare, puss :*

 

   

Av Linnea Kienbacher - 9 januari 2015 07:13

som jag skrev igår önskade två par tjejer att jag skulle lägga upp två ställningar i veckan istället för en, så här har ni :)

Jag vet faktiskt inte vad denna ställningen heter men jag kallar den för bron iaf :)
Killen kommer väldigt långt in, & om han tycker om tycker om rumpor så är det inte så svårt & ta tjejen på rumpan.
Ett tips är att ha en midjehög säng eller något liknande, för då behöver kille inte "bära" upp tjejen så han får inte ont i ryggen.
Om tjejen ligger på en säng så kan hon smeka sig själv
Njutning: 7/10
Svårighetsgrad: 3/10

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards