LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 8 januari 2015 17:59

När jag kom hem var pappa & handlade, när han kom hem gav han mej ett paket som jag har beställt :)

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 8 januari 2015 15:12

vad händer ? :)
Själv är jag påväg hem, glömde mitt jävla busskort hemma så det var jätte snällt att en babe till mej kom & hämta mej haha :)
Vid lunchen så stack jag & Therese (Chipmunken) till donken & käkade lite, det var inte god mat i skolan, vi har ju en håltimma på torsdagarna så vi kollade på lite kläder & smink :)
Idag så träffade vi våran nya mattelärare & fan vad efterbliven hon var :o
Alla i klassen garvade åt henne, hon var sjuk haha :)

Efter skolan idag när jag väntade på babe så hittade ett par trosor & en sminkborste som jag köpte precis efter att jag hade slutat, visar en bild sen :)
Jag är fan beroende utav & shoppa :o
Idag i skolan så pratade jag med några som har börjat läsa min blogg & dom vill att jag ska lägga upp två sezställningar i veckan istället för en! Jag tänkte efter & det var en smart idé, så jag lägger nu upp sexställningar på måndagar & fredagar :)
Perfekt på fredan för då blir det ju helg, & då har man ju tid för att ha sex om man nu inte är arbetslös :)

Vad händer senare ikväll då ? :)
Jag ska nog inte gå ut, jag är inte så sugen :/
Men Valles byxor som vi köpte i jkpg när vi var där gick ju sönder så måste lämna tillbaka dom för hon åker ju inte så ofta upp till jkpg, men vad gör man inte för sin boo <3
Men det är nog allt som har hänt idag :)
Men vi hörs lite senare, puss :*

Av Linnea Kienbacher - 8 januari 2015 09:03

Hallå där, vad händer ? :) 

Själv så sitter jag här i skolan och väntar på att svenskan ska börja :/ sjukt segt 

Det blev lite segt idag på morgonen när jag skulle gå upp, tog nästan en halvtimma för mej hahah :) men sånt är livet :) 
Men det är ju kul och träffa alla som man inte har träffat under hela jullovet :) 

Men Linn kommer ju inte förens i eftermiddag, den jäveln har ju redan gått alla andra lektioner som vi har idag ;) 

På mådag kommer veckans sexställning upp som vanligt, vi får se vilken den blir. :)

Men det är typ allt jag har och säga just nu, lägger säkert upp ett inlägg lite senare puss :*

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards