LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 7 januari 2015 21:05

sorry för dålig uppdatering idag men har haft fullt upp.
Jag har ju varit i stallet, när jag kom hem så lagade jag mat & stack upp till kusinen för att hon skulle släng mitt hår. Efter det så stack jag ut en runda med det va fett boring haha :)
Som ni förstår har jag haft mycket & göra :)
Men idag så lagade jag tacogratäng, tänka sig att jag kan laga mat ;)
Jag slingade håret brunt & blont & jag blev riktigt nöjd med det :) nu fattas det bara & klippa håret som jag verkligen behöver :)
Men nu så ligger jag i sängen & tänkte sova, är sjukt trött :/
Men vi hörs imon, puss :*

Av Linnea Kienbacher - 7 januari 2015 14:35

då är jag påväg hem ifrån stallet :)
Tog en runda i skogen, körde lite intervaller för att shinook ska tävla distans nu i början av sommarn :)
Det blev mestadels trav men galopperade 2 ggr i 10 minuter :)
Så nu är jag rätt sliten efter att ha gjort hela stallet, men det är värt min energi :)

Vad händer mer idag då ? :)
Jag ska nog kolla på film, blev sugen & kolla på Atlantis ni vet :)
Ska också ladda upp inför morgondagen då skolan börjar :)
Hur det ska gå? Jag som precis har börjat sova länge!
Jag har börjar få ont i huvudet, vet inte vart det kommer ifrån :/
Gissar på att ridhjälmen är lite för liten så om någon har en liggandes så får ni gärna kommentera :)
Det är typ allt som

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards