LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 4 januari 2015 21:55

Har ni sett att Nelly.com har värsta rean nu ? 

Är helt jävla efterbliven och såg det igår hahah.

Va bara tvungen och kolla igenom klänningarna (är beroende utav dom) och hittade en söt klänning som jag kan ha nu i sommar, väldigt enkel och piffa upp med ett par converse, smycken och en fin bränna :)

Hittade också en korallfärgad jumpsuit med ett fint midjebälte till :)

Det är typ en sån som man bara tar på sig när man inte hittar i garderoben. Har flera jumpsuits som har räddat mig flera gånger om när jag inte vet vad jag ska ha på mig :)

Så jag klickade hem dom två, men det är ju typiskt mej och råka klicka hem två likadana jumpsuits. Får sälja den andra eller skicka tillbaka den :)

Men nu ska jag mysa vidare med smulan så hörs vi. puss :*

 


   

Av Linnea Kienbacher - 4 januari 2015 17:04

jaha, då sitter jag här på sängkanten som alla andra gånger jag har duschat haha :)
Kom precis hem från stallet & är sååååååå jävla hungriga. Får be babba köpa mat åt mej :)
Idag gick det väldigt bra när vi var ute & red, shinook gick på tygel hela tiden, underbart väder & galoppen var helt fantastisk :)
Hon vill ju gärna att det ska gå fort i skogen men idag var det nästan som att hon var en dressyrhäst hahah :)
Var ju på gymmet igår så har träningsverk idag, kan lova att det gjorde ont & rida lätt :(
Vad händer ikväll ?
Det vet jag faktiskt inte, Erica kommer säkert ringa mej & berätta hur det är nere i Halmstad (y)
Hon kommer säkert & ringa runt 11 som vanligt :)
Jag vet inte om jag ska dra ut & träffa en viss person, vi får se :)
Men jag ska fan med ha chipp & dipp :)
Jag slänger upp ett inlägg lite senare, puss :*

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 4 januari 2015 09:58

vad gör ni ?
Jag ligger här i sängen & sträcker på mej :)
Solen skiner ju så det blir ju en härlig ridtur idag (y)
Känner att jag behöver åka till stallet nu efter allt som hände igår (hänt lite grejer som jag inte har skrivit).
Fan vad trött jag blir på vissa människor :o
Aja, fuck dom.
Vad ska ni göra idag ?
Som sagt blir det stallet för mig & sen Kmr det säkert & bli gymmet framåt kvällen :)
Men det är typ allt som jag har & sägs just nu :)
Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards