LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 3 januari 2015 21:29

som jag sa innan så köpte jag två ljus & två tröjor :)
Allt är ifrån hm :)

Av Linnea Kienbacher - 3 januari 2015 20:43

då har jag varit i jkpg ett litet tag med babba & Johan :)
Köpte två glitter ljus & två tröjor som jag kan fisa er lite senare när jag har kommit hem ifrån gymmet :)
Har en sån jävla träningsverk efter igår när jag var på gymmet :)
Vet inte vad jag ska köra idag men jag börjar alltid med att gå på gåbandet i 15 minuter så jag blir lite varm (y)
Danne kör som vanligt överkroppen hihi :)
Idag är det lite ögongodis på gymmet hihi :)
Men jag slänger upp ett inlägg lite senare innan jag drar ut :*

Av Linnea Kienbacher - 3 januari 2015 17:31

kom på en sak att det dskulle vara mycket bättre om jag la upp en sexställning per vecka istället för varje dag :)
För att det har börjat bli svårt & komma på vilken ställning man ska lägga upp :)
Så från & med nu ska jag lägga ut en varje vecka, har ju redan lagt ut en för denna veckan så ni kommer få en nästa :)

Av Linnea Kienbacher - 3 januari 2015 14:57

jaha, då är man påväg upp t stan igen.
Johan ska tydligen köpa ngt, sååå tråkigt :o
Aja, bättre än att sitta inne :)
Framåt kvällen tänkte jag dra t gymmet :)
Babba ville tydligen följa med så aa, det är blir en runda t gymmet med honom :)
Få se om Danne vill följa med (y)
Vad ju där med honom igår, han orkade inte göra så mycket men jag körde på :)
Aja, vi hörs lite senare puss :*

[Bild]

[Bild]

Av Linnea Kienbacher - 3 januari 2015 11:57

händer ?
Jag har precis vaknat & nu kollar jag på film :)
Det är typ det som har hänt idag än sålänge hihi :)
Jag vet inte vad som händer idag faktiskt, kommer säkert & dra till gymmet & bränna lite energi :)
Vad tänker ni göra då ?
Men jag har inte så mycket och skriva om just nu så vi hörs lite senare :*

Av Linnea Kienbacher - 3 januari 2015 00:02

jag ligger i sängen & myser med hunden, vi kollar på sunes sommar :)
Hänt idag ?
Jag har varit i jkpg hela dan :)
Varit på bio, shoppat lite & kollat runt :)
Köpte mej en bakbok för jag blev så sugen på att baka :)
Får göra deg imon.
När jag kom så ringde Jennifer & ville att jag skulle träffa henne så det blev en liten tripp till Vaggeryd :)
Så träffade Jennifer & Fanny.
På bussen påvägen hem glömde busschauffören att stänga dörren där bak så det blåste lite kallt haha :)
Blev en snabbrunda till gymmet också :)
Nu är jag så jävla trött & vill sova så gnatt babes :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards