LinneaKienbacher, sex och ungdomsblogg

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Linnea Kienbacher - 1 januari 2015 19:32

Gör ni ? :) 

Själv sitter jag i min säng hos mamma och beställer lite kläder ifrån mobilen och lyssnar på musik :) 

Det är grymt att det går och beställa kläder ifrån HM appen i telefonen :)
Innan när jag pratade med en tjejkompis kom vi fram till att jag shoppar grymt mycket hela tiden, (skriver inte alltid att jag har köpt) fattar inte hur jag lyckas :o

Har ni något tips på att dra ner på shoppandet ?

Jaha, vad händer imon då ? 

För mig blir det stallet, jag hopptränade förra gången så tänkte att det skulle bli en runda i skogen. Fick ju en sån träningsverk i armar,ben och mage haha :) 
Men det är ganska svårt och hitta rytmen i Shinooks galopp, det är liksom inte bara och gunga med som på vissa andra hästar :/ 

Men det kommer säkert :)

Blev glad när jag fick ner henne i form, hon är ganska svår riden och upphetsad över allt så blev glad när jag fick ner henne på tygel och jobbade grundligt med henne :) 

Så nu vet jag knapparna, kul :)

Ja men efter stallet då så vet jag inte vad som händer, Erica sa att vi skulle dra t Halmstad men det vettefan hur det blir :) 

Men det skulle u ha varit kul och åka iväg på en weekend med en girlfriend :)

Vad tyckte ni om dagens sex ställning då ? hoppas att ni tyckte om det, har börjat och bli lite svårt och hitta olika ställningar nu när jag har bloggat i 3 veckor och lagt upp en ställning varje dag :/ Men det löser sig säkert 

Men nu ska jag vara social mot den underbara personen i skype, puss :* 

 

 

Av Linnea Kienbacher - 1 januari 2015 16:32

Dagens sexställning är Jesus korset enligt mina vänner :)
Ett tips är att tjejens överkropp är på en säng eller något liknande så att killen slipper bära upp överkroppen :)
Den verkar vara lite svår men killen kan smeka tjejen samtidigt :)

Njutning: 3/10
Svårighetsgrad: 8/10

Av Linnea Kienbacher - 1 januari 2015 13:45

sry för att jag inte har bloggat idag, har varit så jävla seg. :)
Idag har jag bara sovit, ätit & ha varit ute med smulan en runda :)
Jag vaknade vid 11 idag, skönt. Det var ett tag sen jag sov så länge :)

Jaha, är det någon som är bakis ?
Erica ringde mej vid ett inatt när jag sov & uppdaterade mej lite om hennes nyårslöften hahah :)
Men vad gör man ? Det är bara & lyfta på luren & spela pigg :)
Smulan var helt galen igårkväll/natt, hon är rädd för smällare så hon låg väldigt nära mig :) så vi mös nästan hela natten :)
Om ni vill veta en liten hemlighet så är jag också rädd för smällare hahah :)
Ne nu är det dags för film & lite godis, puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea Kienbacher och bor i den lilla skit hålan Skillingaryd med min Babba och hunden :)
Går på plusgymnasiet i Jönköping så jag måste åka upp dit varje dag, men jag klagar inte :) Jag går vård och omsorgs programmet :)
Jag tycker om och ri

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards